Kids in Black

Co myślicie o ubieraniu dzieci w czarne ciuszki? Ja sama uwielbiam czerń i chyba dlatego lubię też oglądać moje córki w czarnych ubraniach. W przypadku Luisy wydaje mi się, że czerń podkreśla jej ciemne oczy co dodaje jej uroku.   OLYMPUS DIGITAL CAMERA Luisa lubi czarne ubrania ale pod warunkiem, że znajdzie się na nich coś błyszczącego albo jakiś kolorowy akcent :) I tak na czarnych legginsach znalazła się ogromna kieszeń obszyta jasną lamówką, na tunice serduszko z kryształków a na czapencji cyrkonie, też czarne ale grunt że błyszczą :)
Tak naprawdę zestaw czapka i komin uszyłam dla siebie, ale okazało się że Lu wygląda w nim lepiej od mamy. Chyba dlatego że właśnie o taki oversizowy efekt mi chodziło, tymczasem czapka za bardzo opina moją głowę. Jeszcze dziś planuję uszyć drugi komplet dla siebie, jeżeli wyjdzie tak jak go sobie wyobrażam to może pokażę wam go na wspólnej sesji z Lu :)
Zdjęcia niestety, takie sobie, zrobione na szybko. Mąż mnie krytykuje za to, że dodaje na bloga fotki tak słabej jakości. Mówi, że muszę się bardziej postarać jeżeli chcę żeby się wam podobało, ale uwierzcie chyba łatwiej jest uszyć te ciuchy niż zrobić ładne zdjęcia.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERANo i po raz kolejny informuje, że ciuchy z dzisiejszej stylizacji niebawem znajda się na allegro. Jeżeli ich tam nie znajdziecie a będziecie zainteresowani piszcie. Ponieważ ostatnio ktoś zadał pytanie czy Istnieje możliwość uszycia ciuszków w rozmiarach dla dorosłych informuję, że w większości przypadków tak :)

legginsy – hand made
tunika – hand made
kurtka – hand made
czapa – hand made
komin – hand made
trampki – Zara

18 thoughts on “Kids in Black

  1. Jestem monotematyczna ale cóż mam pisać jak nieustannie zapierają mi dech w piersiach Twoje stylizacje? No po prostu cudownie. Ślicznie Luisie w tych ciuszkach. Taka mała rockowa kobietka :-)

    • No właśnie :) dobrze to określiłaś rockowa kobietka. Odkąd ścięłam włosy ten styl najbardziej mi pasuje :) a nie ukrywam co podoba się mi automatycznie wkrada się w stylizacje Lu.

  2. Moja Oliwka (blondynka jak Twoja) ma dużo granatowych ubrań, ostatnio też pojawił się czarny płaszczyk z różową podszewką w czarne serca, ale do tego zakładamy raczej jasne dodatki w kolorach różu lub ecru. Niestety wpływ przedszkola spowodował, że moja Oli nie chce nosić np. granatowych rajstop tylko kolorowe pstrokate… brrr…

    • Znam ten ból….my chyba już najgorsze mamy za sobą, czyli hallo Kitty…..najciekawsze, że Lu nawet zanim zobaczyła tę bajkę po raz pierwszy i nie wiedziała co ani kto to jest to chciała mieć ją na ciuszkach, jak wszystkie dziewczynki z przedszkola.

  3. Legginsy są wprost genialne!!! I ta kieszeń…
    Bardzo bym chciała takie dla mojej Kinii…bo wszelkie spodnie = niewygodnie, a legginsy zawsze dają się założyć, a przy tym jest i modnie ;)
    Poprosimy o cynk gdy pojawią się w sprzedaży :)

  4. Jestem tu dziś po raz pierwszy i cieszę się, że tu trafiłam, bo myślę, że znajdę na tym blogu mnóstwo inspiracji :) Jeśli chodzi o czarne ciuszki – jeśli dziecko dobrze się w tym czuje, to czemu nie? :) Przy okazji zapraszam na konkurs wszelkich rękodzielników – info u mnie na blogu galganki-galganki@blogspot.com :)

  5. Witam:)
    Zobaczyłam te stronę wczoraj wieczorem szukając czapki dla Szymona. Najpierw zobaczyłam piękny komplet czapki i komina… A później poszłam dalej. Zobaczyłam stronę i… super!!! Nie znam Cię, ale chyba chciałabym być taka jak Ty.. Do aeroklubu tez chętnie bym się wybrała. A ze mój mąż pochodzi z Bielska Białej, to na pewno go tam wyciągnę. Zdjęcia bomba!!
    No i jeszcze moje pytanie… Czy mogę gdzieś kupić taki komplet czapki z kominem?
    Pozdrawiam ciepło.

Dodaj komentarz