Czerwony Muchomor

Widzieliście tego muchomora ? Jak to możliwe, że coś złego może być takie piękne…Chciałabym choć trochę dorównać matce naturze i potrafić stworzyć tak cudowne rzeczy jak ona. No więc próbuje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chyba nie najlepiej mi to idzie bo moje zestawy kominów i czapek nie wzbudziły zbyt dużego zainteresowania :(  Udało mi się sprzedać tylko jedną czapkę i aktualnie wykonuję komin w zamówionym kolorze „blue”. (Nie licząc trzech zestawów zamówionych przez kuzynkę, zanim pojawił się wpis i sprzedaż na allegro). Taki początek nie wzbudza we mnie zbytnich nadziei ale postanowiłam się nie poddawać, może kolejne projekty bardziej się wam spodobają.

Oto co powstało wczoraj, najpierw w mojej głowie a potem w moich rękach. Aktualnie panuje moda na tak zwane „niegrzeczne dzieciaki”, czyli takie które nie lubią różu, niebieskiego, księżniczek i tego wszystkiego co lubiliśmy my jako maluchy i co dzieci lubiły od zawsze. Nie przeczę, że mi też podobało by się gdyby moje córy lubiły tylko to co mi się podoba, słuchały zamiast piosenek dla dzieci np. rocka i może jeszcze umiały rozpoznać wykonawców. Zamiast bawić się lalkami czy dziecięcą kuchnią, mogłyby przecież osiągać już sukcesy w sporcie albo może w szachach czy tańcu. Jednak tak nie jest, jaka będzie Lila zobaczymy. Luisa jednak kocha kręcące sukienki, różowy kolor, bajki, lalki barbie i inne rzeczy z których mam nadzieję wyrośnie. Póki co dlaczego mam jej odbierać radość korzystania z nich. Na szczęście Lu lubi też być ubrana tak samo jak mama  i dzięki temu, ubranka które dla niej szyję podobają się jej nawet jeżeli odzwierciedlają mój styl a nie jej. Czasami jednak a raczej zawsze staram się by zaprojektowane przeze mnie ciuszki miały choć jeden element, który sprawi że Lu się w nich zakocha. Nie zawsze się to udaje ale tym razem wyszło idealnie. Znacie problem płaczu przed wyjściem do przedszkola i krzyki  „ja chcę sukienkę a nie spodnie”. Nie mam nic przeciwko sukienką ale do przedszkola są mało praktyczne. Udało mi się pogodzić wszystko bluzka z baskinką, która się kręci to ideał dla Lu, do tego czapka ozdobiona cyrkoniami i płaskimi ćwiekami – spełnienie marzeń małej księżniczki. Mi z kolei najbardziej podobają się legginsy, sama chciałabym takie mieć, niestety materiału starczyło tylko na jedne.

Znowu trochę się rozpisałam a domyślam się, że większość przychodzi tu pooglądać a nie poczytać :) Na koniec zapraszam was po raz kolejny na nasze aukcje, wystarczy kliknąć zakładkę w górnym menu. Niedługo pojawią się wśród nich dzisiejsze projekty. Przypominam, że jeżeli podoba się wam coś na naszym blogu a nie ma tego na allegro napiszcie a ja postaram się wystawić tą rzecz albo uszyć dla was nową taką samą lub według waszego pomysłu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mam jeszcze niespodziankę, dla tych którzy zdecydują się kupić zestaw czapka + komin i polubić nas na FB lub wpisać komentarz pod jednym z naszych ostatnich postów, wybrany zestaw uszyję za 25 złotych, po uprzednim ustaleniu dostępności materiałów. Promocja trwa do 29 października 2013 r.

bluzka z baskinką – hand made

leginsy – hand made (ecofashion – powstały z mojej starej sukienki)

czapka – hand made

komin – hand made

botki – Zara

16 thoughts on “Czerwony Muchomor

  1. Mamuśka nie poddawaj się!
    Na sukces trzeba zapracować i czasem trochę poczekać.
    Nic nie przychodzi od razu, chociaż by się chciało! Wiem po sobie, bo też bym chciała, żeby moje usługi cieszyły się już ogromną popularnością.
    Moim zdaniem, w dążeniu do spełnienia siebie i swoich marzeń, trzeba wykazać się dużą cierpliwością. Poza tym nie wolno tracić nadziei i wiary! One umierają ostatnie, pamiętaj o tym! ;-)

    • Ty to potrafisz pocieszyć i wzbudzić chęć do dalszego działania. Dzięki za te słowa, niby o tym wiem ale łatwiej jest mi je odnieś do kogoś, na siebie człowiek patrzy już z mniejszym zrozumieniem :)

  2. To co tworzysz to prawdziwe „CUDEŃKA”!!!! Podziwiam je i nie tylko oglądam ,ale czytam!!!! Polecam moim krewnym i znajomym, niestety mam WNUKA i nie mogę zam€wić tej uroczej tuniki z baskinką!!! Życzę dużo ciekawych pomysłów !!!

    • Dziękuje za miłe słowa. Planuje zacząć szyć także dla chłopców, na początek poszły czapki ale w przyszłości będą uniwersalne bluzy i spodnie nadające się zarówno dla dziewczynek jak i chłopców. Więc zapraszam do śledzenia mojego bloga. Pozdrawiam

  3. Piękna baskinka!!! Szkoda że rozmiar mały, chętnie bym ją kupiła córce ale córka cosi rozm 110-116;/;/

    Nie poddawaj się;)

    Co do Twojej wypowiedzi. Zgadzam się z Tobą w 100%! Nie mogę czytac na innych blogach że ubieranie dziecka w ubrania z postaciami z kreskówek czy też rózowe sukieneczki jest tandetne i nie modne i najlepiej jest „przebrać” dziecko za stare maleńkie! Dziecko to dziecko! Teraz jest czas na takie rzeczy! Bo niby kiedy bedzie?;) Sama jestem mamą dwójki dzieci. Janek to mały szkrabik ma pół roku więc to ode mnie zalezy w co się ubierze natomiast Alicja to 5 letnia panna i uwielbia sukieneczki i tiulowe spódniczki ( chodzi na balet:P) i uwielbia Kucyki Pony więc dlaczego miałabym jej odmawiać kupienia fajnego Tshirtu z jej ulubionym kucykiem? Oczywiście staram się dobierać te ubrania co ma tak aby były kolorystycznie zestawione i do siebie pasowały. Do przedszkola ubieram ją schludnie i wygodnie i wtedy moda na jeansy mnie nie interesuję bo wiem że nie bedzie czuła się luźno:P A ubrania bardziej galowe jak śliczne sukienki, itp zostawiam na okazje takie jak święta urodziny niedzielny spacer;)

    Pozdrawiam, Ola

    • Tak, ja przypominam sobie swoje lata dzieciństwa i radość kiedy mama kupiła mi spódniczkę z koła. Jak ona się cudnie kręciła. Czemu mam odbierać tę radość moim córkom? Oczywiście nie oznacza to, że podobają mi się ciuszki z hallo Kity czy dzieci ubrane od stóp do głów w odcienie fioletu i różu. Staram się Luisie tłumaczyć, że to albo tamto nie wygląda ładnie, że jak ma różowa bluzkę to różowe leginsy już do tego nie pasują itd itp… Próbuję łączyć jej dziecięce pragnienia z moją wizją fajnie ubranego dziecka.
      Co do bluzki z baskinką to jest możliwość uszycia jej w większym rozmiarze.
      Pozdrawiam

      • Oj ja też nie lubię Hello Kitty ale nie ukrywam że moja córka miała faze Hello Kitty i miała kilka ubrań z nią związaną ale często bywało tak że babcia albo ciocia kupiły. Owszem też kupiłam ale wtedy nie zakładałam bluzki, spodni, czapki,kurtki i skarpetek Hello Kitty tylko jak już to bluzka a do tego coś neutralnego. Na szczęście ten etap mamy za sobą i raczej wolimy „czyste” ubrania bez miliona kolorów i obrazków aczkolwiek tak jak pisałam Alicja jest fanką My Little Pony i ostatnio w F&F była bluzka z kucykiem i skusiła mnie na nią i jej radość i szczery uśmiech był wazniejszy niż MODA hehe Miałyśmy też etap różu! Różowy świat Alicji ale również jej przeszło a pamiętam że nawet w przedszkolu potrafiła nie wypić herbatki jak nie była nalana w różowy kubek….. nie wiem skad jej to wzieło, czasem mam wrażenie że ten róż był manifestacją bo od urodzenia była ubierana neutralnie, nawet niebiesko i szaro, a kiedy „dorosła” zauważyła że koleżanki są „różowe” w przedszkolu i ona też chce;))

        Co do baskinki byłabym zainteresowana!!! Ile kosztuje taka w rozm 116cm?:)

      • Ja też nie wiem skąd się bierze u dziewczynek ta miłość do różu. Lu tez była najczęściej ubierana w białe ubranka, zielone, żółte. Mąż nie lubił różowego koloru i nie chciał żeby w nim chodziła. Mi się wydaje ze to jednak przedszkole ma taki wpływ na dzieci. Dobrze że to mija :)

  4. Hej! Moja droga! Zakochałam się w tym komplecie. KOmin i czapka komponują się cudnie, no ale nic dziwnego, na tej modelce wszystko wygląda bosko. Koniecznie musisz mi coś takiego uszyć. Bardzo Cię o to proszę. Pozdrowienia z Gostyni.

    • Komplementy z Twoich ust są dla mnie bardzo cenne, sama masz świetne wyczucie stylu i zawsze podoba mi się jak jesteś ubrana. Dlatego cieszę się, że tak dobrze oceniasz moje ubrania. Co do uszycia dla Ciebie kompletu to nie ma problemu :)

Skomentuj

