Co założyć na wesele? Mój wybór…kombinezon

Dzisiaj mam dzień wolny, więc jak przystało na urlop, wstaję o 10 z łóżka leniwie robię kawę, włączam Dzień Dobry TVN….. Tak każdy wyobraża sobie wypoczynek mam na urlopie…..tym czasem, wróć to nie ta historia…

Dziewczyny zrobiły mi pobudkę o 5.05 i mimo szczerej niechęci musiałam się zwlec z łóżka i zaspokoić ich pragnienia. Co prawda, po półgodzinnej rundce po domu, wróciłam do zimnego już łóżka ale kłębiące się myśli nie pozwoliły mi zasnąć. Wstałam ponownie o 6 i zaczęłam się zastanawiać co tu ze sobą zrobić. No bo, szyć się nie da, sprzątać też nie   (żeby nie obudzić księżniczek które teraz znowu smacznie śpią) wyjść z domu i zostawić je same tez nie można.

Tak więc, znalazł się wolny czas dla mamy, w którym może sobie poblogować.

Zapraszam zatem na zdjęcia mojej weselnej kreacji. W te wakacje na weselnych parkietach królowały raczej kręcące sukienki :) ja jednak wolę iść pod prąd i zdecydowałam się na kombinezon. Jego projekt jest mojego autorstwa włącznie z „obrożą” na szyi i bransoletą na ręce wykonanymi na zajęciach z biżuterii w SAPU.

To chyba na tyle opisu. Co myślicie o takim ubraniu weselnym? Co założyłybyście same na taką imprezę? Tradycyjną sukienkę czy może też lubicie eksperymentować z modą?kreacja na wesele

sukienka na wesele kombinezon elegancki kombinezon mała czarna blog modowy roku blog modowy

17 thoughts on “Co założyć na wesele? Mój wybór…kombinezon

    • Tak uważasz? A ja właśnie nie chciałam żadnych kwiatów ani pięknych widoczków w tle. Obok restauracji był ładny ogródek ale nie pasował mi na zdjęcia i wybrałam pobliską stację benzynową i zbiorniki. Ja lubię takie połączenia elegancka babeczka i odrapane ściany :) Ale świat jest ciekawy tylko dlatego że każdy lubi coś innego.

  1. Boski a bizuteria jeszcze ciekawsza :-) dwa lata temu idac na wesele tez chcialam ubrac kombinezon ale wesele odbywalo sie a prawdziwej wsi i chyba dlatego zrezygnowalam i zamienilam go na sukienke Motic&More. W przyszlym roku idzieny na wesele i mam zamiar ubrac spodnice z tiulu, co do bluzki to waham sie ale na pewnk zlota bizuterie :-) kombinezon tez rozpatruje ale przez kilka lat mierzenia w sklepach idealnego nie znalazlam bo zle leza albo wygladam jak w worku przy swoim wzroscie :-) Pozdrawiam :-) i wiecej takich cudow na blogu, nie tylko dla dzieci :-)

  2. Pięknie wyglądałaś!!
    I muszę przyznać, że jak nigdy nie lubiłam złota, tak od jakiegoś czasu bardzo mi się podobają takie dodatki. Twojej stylizacji dodały charakteru, żałuję że nie mogłam zrobić ci do kompletu paznokci :P ;-) Może innym razem.. ;-)

  3. Tak uważam i dlatego tak napisałam :-) Ja też nie lubię do zdjęć kwiatków, baloników, ” lukru” itp ale już odrapane ściany, cegłę jak najbardziej :-) No ale gaśnicy to już nie ogarniam :-) Ale skoro taki miałaś zamysł i Ci się podoba to co tu gadać. To twoje dzieło i to autor miał na myśli.

    • :) po prostu uznałam że industrialne tło zbiorników jest lepsze niż grządki z kwiatami, jakieś zniszczałe budynki pewnie byłyby jeszcze lepsze ale po prostu nie było ich na wyciągnięcie ręki a ja niestety nie mam możliwości żeby robić specjalne wyjazdy i sesje do bloga. Wrzucam fotki zrobione w biegu. Nie da się ogarnąć wszystkiego. Wiem że są blogi z pięknymi zdjęciami, wystylizowane przemyślane co do szczegółu, ale te mamy czy też dziewczyny nie szyja same ciuchów więc mają czas na to żeby zająć się tą inną stroną. Mi najbardziej zależy na pokazaniu moich projektów :)

  4. Super stylizacja :D mam koncepcje na podobną w sensie czarnego kombinezonu z czerwonymi dodatkami na wesele w październiku :D miałam/ mam tylko obawy przed tym stereotypem, że na wesela nie chodzi się ubranym na czarno/biało. Na wesele w mieście chyba nie miałabym oporów ale na wesele na wsi (chociaż młodzi od lat mieszkają w stolicy) delikatnie się zastanawiam dlatego teraz szukam w sieci jakiegoś wsparcia mojej podobnej do Twojej weselnej koncepcji :) Serdecznie pozdrawiam

  5. Też szukam takiego kombinezony do pomarańczowych szpilek :-) właśnie na wesele. Najchętniej wzięłam taki sam jak Pani.

Skomentuj

