sŁONIK dUMBO – ktoś go pamięta?

Przypadkiem otworzyłam folder ze zdjęciami tego dresiku, i zrobiło mi się żal że nie zdążyłam go pokazać na blogu. Tak zresztą jak i wielu innych uszytych rzeczy :(

Od trzech miesięcy nie wrzuciłam ani jednego posta czy też zdjęcia na FB. Niestety życie nie jest tak proste jak przysłowie i chcieć nie znaczy móc.

Myślałam, że dziś uda mi się sklecić parę zdań. Brak sił na inne obowiązki przyciągnął mnie do komputera, ale już słychać płacz Lilki który bez mamy nie ucichnie. Więc post kończę na kilku zdjęciach wrzuconych chaotycznie za co was z góry przepraszam.bluza dla dziecka

bluza dziecięca dres dla dzieckadres niemowlęcy  czapka dresowaspodnie buggyspodnie pumpy moda dziecięca ubranka dla dziecka dresik dla niemowlaka

7 thoughts on “sŁONIK dUMBO – ktoś go pamięta?

  1. Prosze o informacje, czy istnieje mozliwosc zamowienia u Pani takiego komplrtu ze sloniem dumbo na 4-5 latke? Jaka bylaby mniej wiecej cena?

Skomentuj

