Ramoneska w połączeniu z dresową sukienką

Misz- masz tkanin, skóra, dresówka i przejrzysty szyfon w kwiatki. Jeszcze niedawno takie połączenie było nie do przyjęcia. Aktualnie w modzie chyba już nic nikogo nie dziwi a to co kiedyś do siebie nie pasowało jest codziennością w stylizacji. Mi takie połączenia bardzo się podobają a wam?

ramoneskaRamoneskę uszyłam już jesienią ale nie było okazji na zrobienie zdjęć a sukienka to mój ostatni wyrób. Dresowych sukienek w sklepach aktualnie jest całe mnóstwo a ja chciałam żeby moja jednak czymś się odróżniała od pozostałych i dodałam wstawki z szyfonu na rękawach i dekoldzie na plecach. Dodatkowo sukienkę można skrócić na troczkach po bokach i zamienia się wtedy w  krótką tunikę idealną do legginsów.

czarna ramoneskasportowa sukienka z dresówkiramoneska ze skórystylizacja eklektycznamoda wiosna 2014 sukienka na wiosnę sukienka z dekoldem na plecach trendy wiosna 2014    sukienka sportowa sukienka dresowa

5 thoughts on “Ramoneska w połączeniu z dresową sukienką

  1. No co Ty! Niektórzy tam nawet zamka wszyć nie umieją, o uszyciu takiej kurteczki nawet nie wspomnę.

  2. Przed paroma dniami otrzymałam powyższy model sukienki. Na razie ze względu na pogodę używam jej jako tuniki. Ale czekam na słońce i zaraz zmienię tunikę na sukienkę ;) świetne rozwiązanie, 2 w 1 :)
    Dziękuje :*
    Czekam na kolejne modele dla dorosłych :)

Skomentuj

