Dla odmiany spodnie mamy :)

Dzisiaj postanowiłam sprawić sobie trochę radości i uszyć coś dla siebie. Ostatnio przez ręce przechodzą mi tylko czapki, kominy, opaski i dziecięce dresy, więc potrzebowałam odmiany. Jako, że aktualnie całe dnie spędzam w domu  potrzebuje przede wszystkim, żeby moje ciuchy były wygodne. Dodatkowo nie mam ochoty przy każdym wyjściu z domu do przedszkola, sklepu czy na spacer zmieniać ciuchów na  wyjściowe, więc mój wybór padł na luźne pumpy z rozciągliwej dzianiny ale o ciekawym wzorze. A że abstrakcyjne kolorowe nadruki, w tym sezonie rozgościły się na wybiegach mogę się poczuć jak modna kura domowa :)moda wiosna 2014Póki co spodnie mi się podobają choć może w innej stylizacji niż na poniższych zdjęciach wyglądałyby lepiej. Zastanawiałam się długo czy wrzucać te fotki bo pozostawiają wiele do życzenia, (nawet make upu nie mam na sobie) ale okazja żeby ktoś pstryknął mi zdjęcia nie zdarza się często i skończyłoby się na tym, że w ogóle bym ich wam nie pokazała.

modne spodnie wiosna 2014 dres dla kobiet spodnie dresowespodnie na wiosnęDzisiejsze fotki możecie zobaczyć dzięki Asi z Mobilnej Kliniki Piękna (www.mobilnaklinikapiekna.pl), której zasługą są także moje zielone pazurki dopasowane do spodni :)

spodnie – hand made

top – no name

 

 

6 thoughts on “Dla odmiany spodnie mamy :)

  1. Spodnie są po prostu bombastyczne!! Urzekły mnie od razu, od pierwszej chwili!
    Choć, amatorskie fotki, przy „współpracy” z dwiema małymi, rządnymi uwagi damami ;) może nie oddają do końca ich uroku..? Ale mam nadzieję, że kto ma (oko), to zobaczy co pięknego wyczarowałaś! ;)

Skomentuj

