Wszędzie te kropki :)

Kiedy tylko Luisa się zgadza przymierzam na niej moje „uszytki” żeby sprawdzić czy wszystko dobrze leży a przy okazji jeżeli jest to coś ładnego robię zdjęcia i pokazuje wam. Aktualnie panuje u nas OSPA i myślałam, że zdjęć do bloga nie będzie, jednak w tym dresiku w białe kropki prawie takie same jak na jej buźce wyglądała tak słodko, że pstryknęłam jej kilka fotek. Mam nadzieję, że nie będzie mieć kiedyś o to żalu do mnie :)

poduszka sowa
A historia poduchy i kompletu z sową jest taka:
Przed świętami zostałam zasypana prośbami o wykonanie wielkanocnych prezentów. Ze wszystkich, które wykonałam chyba najbardziej spodobał mi się ten zestaw dla dwóch sióstr Ali i Emilii. Dla starszej mama wymyśliła poduszkę w kształcie sowy a dla młodszej zestaw tunika plus legginsy. Zastanawiałyśmy się wspólnie jaki motyw będzie się podobał pięcioletniej Ali i spojrzawszy na poduszkę uznałyśmy, że sowa będzie ciekawym motywem nie tylko na poduszce a także na tunice.

leinsy w kropki bluzka w kropkiszara tunika tunika z sową dres dla dziewczynkisowapoduszka w kształcie sowy

Już wcześniej sowa przewijała się wśród pomysłów na szycie, ale jakoś wszędzie ich pełno ostatnio a ja raczej wolę mało spotykane motywy. Wyszło jednak naprawdę fajnie i chyba sowa pojawi się jeszcze na moich wyrobach nie raz :)

20 thoughts on “Wszędzie te kropki :)

  1. Super! Super! Super! Jestem w ciąży i prawdopodobnie będę mieć córkę- Lilianę :) Nie mogę się doczekać kiedy będę stroić swoją księżniczkę tak jak Ty swoje piękne córeczki.

  2. Hej. Komplecik z sową jest super. Uwielbiam groszki. Twój poprzedni wyrób – bardzo oryginalny. Zarówno zestawienie kolorów jak i „ślady” na bluzce. (Ps. Komplety dla moich chłopców pasują idealnie. No i dzisiejsza spódniczka Luisy była obłędna.)

  3. Zajączek trafiony!!! Dziewczynki były zachwycone. Wszystko jest tak przepiękne, że też robiłyśmy sesję:) Raz jeszcze pięknie dziękuję :)

  4. Haha a ja nawet nie domyśliłam się, że te białe kropki na buzi to maść :) My też w tamtym miesiącu walczyliśmy z ospą ;( Zostało niestety kilka brzydkich znamion na ciele synka :(

  5. cudowne ciuszki, takie blogi mnie inspirują :D i będę próbowała swoich sił w szyciu. mogłabyś podpowiedzieć jakich materiałów używasz, nie wiem od czego zacząć :(

Skomentuj

