Dres dla chłopca ze śladem stopy …?

No właśnie, czy ktoś z was rozpoznał do jakiego zwierzęcia należy ten ślad?

Wiadomo, że dzieciom najwygodniej jest w dresach ale to nie znaczy, że muszą być nudne, nieciekawe i nadające się tylko do biegania „koło domu”. Oto moja kolejna  dresowa propozycja. Mam nadzieję, że będzie dla was miłą odmianą, że dresik nie jest szary i co więcej jest chłopięcy. Żółty kolor chodził za mną już od dawna a kiedy ostatnio weszłam do Zary i zobaczyłam półki świecące tym kolorem uznałam, że to już najwyższy czas wykorzystać żółtą dzianinę leżącą w mojej szafie. dres chłopięcy

spodnie baggy dla chłopcaspodnie dresowe dla chłopca

5 thoughts on “Dres dla chłopca ze śladem stopy …?

    • :) Ja też, od dawna szukałam takiego właśnie koloru ale trudno było go znaleźć. Zawsze żółty był albo za jasny albo za bardzo musztardowy, ten jest dla mnie idealny zwłaszcza na wiosnę, tak pozytywnie się kojarzy :)

Skomentuj

