Eklektyczna sukienka i bluza

Trochę wstyd ale do niedawna nie wiedziałam jak nazywa się mój ulubiony styl w modzie. Zawsze lubiłam łączyć elementy różnych stylów pozornie nie pasujące do siebie a jednak komponujące się w zgrabną mniej lub bardziej awangardową całość. Dopiero na jednych z zajęć w szkole dowiedziałam się, że taki styl to właśnie styl eklektyczny. To on króluje teraz na naszych ulicach a także w architekturze i designie.
No i eklektyczna właśnie jest ostatnia moja sukienka, bo łączy dzianinę dresową z tiulową falbanką. Elegancko a jednocześnie wygodnie.
sukienka z dresówki

Bluza ma rękawy ozdobione maleńkimi ćwiekami a kwiat jest odpinany, dzięki czemu nie zniszczy się w praniu i może się znaleźć na dowolnej części zestawu.

sukienka dziewczęca sukienka dla dziewczynki  sukienka dla mamy i córki sukienka dla dziecka na święta jak ubrać dziecko na świętadresbluza

 

sukienka – hand made

bluza – hand made

opaska – hand made

broszka kwiat – hand made

 

Skomentuj

