Zgadnij kotku co jest w środku :)

 OLYMPUS DIGITAL CAMERANo a w środku mamy czarno szary dresik, który już wam pokazywałam w wersji różowo szarej. Ostatnio uszyłam go dla trochę starszej niż Lu dziewczynki. Która wersja bardziej wam się podoba?

Mi ten czarny kolor i myszka na nim, nasunął na myśl czarnego kota. Teraz chodzi mi po głowie taki komplecik, ale nie z myszką tylko z czarnym kotem właśnie. Gdyby tak dodać mu jeszcze zielone oczy ???

Ten pomysł musi jednak dojrzeć w mojej głowie. Dziewczyny na razie nie potrzebują dresu a pewnie nikt z was w ciemno nie zdecyduje się go zamówić :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 thoughts on “Zgadnij kotku co jest w środku :)

  1. Mi sie bardzo podoba :) składam zamówienie na dwa takie dresy, dla Mili i Maji. Mila rozmiar 98 a Maja 116. kolor moze być taki sam jak na zdjęciu.

Skomentuj

