„8 marca” – dzień jak nie co dzień

Niektórzy, mówią że to komunistyczne święto i że go nie uznają. Ja uważam, że są to Ci którzy maja węża w kieszeni i żal im 5 zł na kwiatka :P

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

My od pewnego czasu obchodzimy je jednak z większym splendorem. Nie liczymy w tej kwestii na naszych panów, oni zazwyczaj obdarowują nas kwiatami, za które bardzo dziękujemy i z których się cieszymy :)

Nie ma jednak jak wyjście w babskim gronie. W tym roku organizacja wieczoru padła na moją siostrę i wylądowałyśmy  na lekcji Pole Dance. Bawiłyśmy się znakomicie i długo nie zapomnimy tego wieczoru (siniaki nam nie pozwolą :) ) Potem jeszcze zahaczyłyśmy o dwie knajpki. Jednak wieczór skończył się dla nas brutalnie, zamknęli nam lokal i wylądowałyśmy na dworze z grzanym winem przelanym do kubeczków po Pepsi. Namawiam wszystkie z was na takie wyjścia raz w roku nam się należy :)

Reszta weekendu minęła równie miło, mój brat 8 marca obchodzi urodziny więc impreza toczyła się przez cały weekend. A że pogoda dopisała to nawet w trakcie niedzielnego spaceru i zbierania bazi, udało się zrobić kilka zdjęć i mogę wam pokazać co ostatnio uszyłam.

Gdyby mój płaszczyk był z futerka to pewnie w sam raz wpisał by się w klimat tańców na rurze :) Jednak właśnie to odstraszało mnie zawsze od futer w cętki. Kojarzyły mi się nieodzownie z paniami spod latarni. Taki wizerunek zupełnie by mi nie odpowiadał Więc dopiero kiedy odkryłam wełnę parzoną, czyli materiał z którego uszyłam mój płaszcz uznałam, że coś takiego nadaje się do noszenia i nie wywołuje skojarzeń.

No więc teraz migawki z naszego weekendu: OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAMAMA

płaszcz – nad made
legginsy – hand made (możliwość uszycia na zamówienie)
buty – allegro
torebka – przeróbka starej torby
LUISA

płaszcz – Zara
legginsy – hand made
bluzka – hand made ( na sprzedaż, jak widać Luisa już z niej wyrosła)
czapka i komin – Mohito
buty -Zara

LILA

legginsy – hand made
tunika – hand made
body – hand made

One thought on “„8 marca” – dzień jak nie co dzień

Skomentuj

