Mój projekt na Junk Fashion Show 2014

No i pierwsze pół roku studiów w Krakowskich Szkołach Artystycznych minęło. Zwieńczeniem tego semestru był nasz pierwszy pokaz. OLYMPUS DIGITAL CAMERATradycją tej szkoły jest że studenci pierwszego roku przygotowują kreacje papierowe. Wykonanie ubioru z papieru niewątpliwie rozwija wyobraźnię i kreatywność, choć pewnie dlatego pojawia się właśnie po pierwszym semestrze, że mało którzy studenci potrafią już szyć.

Wbrew pozorom dla mnie zrobienie sukienki z papieru było trudniejsze niż uszycie jej :) Dodatkowo wytyczne do kolekcji były następujące:

  1. miała być Eco czyli wykonana z papieru nadającego się do recyklingu
  2. zainspirowana figurą geometryczną, czyli mieliśmy wybrać jedną figurę geometryczną i poprzez jej powielanie i przekształcanie stworzyć cały ubiór.
  3. nie mogły to być spodnie (podobno zbyt duże ryzyko że porwałyby się w trakcie ruchu modelki)
  4. najlepiej gdyby to nie była sukienka, lecz inna ciekawa forma ubioru.

Nie do końca udało mi się uciec od sukienkowej formy, ale wymóg figury geometrycznej spełniłam. Teraz trochę żałuje, bo gdybym tak ściśle nie trzymała się wytycznych może wymyśliłabym coś ciekawszego. Jak możecie zobaczyć w zdjęciach z konkursu, wiele osób zapominało o tych wytycznych i dobrze na tym wyszły. Bycie pilną uczennicą nie zawsze się opłaca :(

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERATak to było, teraz zostały już tylko zdjęcia i konkurs na najlepszą pracę. Jak to powiedział mój Michał „szczęściu trzeba pomagać”. Więc zapraszam was do wzięcia w nim udziału. Głosujący mogą wygrać fajne nagrody. Mam oczywiście nadzieję, że na tyle mnie lubicie i na tyle spodobała się wam moja praca, że zagłosujecie właśnie na nią :) Jeżeli jednak to inna sukienka spodobała się wam bardziej to oddajcie głos na waszą faworytkę.

Link do konkursu

http://www.ksa.edu.pl/konkurs-junk-fashion-show-2014

niestety nie ma w nim podziału na prace papierowe i te z tkanin należące do drugiego roku, musicie się przyjrzeć aby je odróżnić ale za pewne wam się uda.

12 thoughts on “Mój projekt na Junk Fashion Show 2014

  1. Nie wiem który to już raz próbuję się dostać/zalogować na podaną stronę i oddać na ciebie głos, ale pomału cierpliwość moja sięga zenitu! Nie cierpię takich stron które „chodzą” jak kupa!! Najczęściej je opuszczam i nigdy nie wracam! ;/ Wrrrr
    Ale specjalnie dla ciebie jeszcze popróbuję może uda mi się w końcu tam dostać!

    Póki co, trzymam za ciebie kciuki!

    • Wiesz wcale się nie dziwię. Mnie też to poirytowało. Konkurs rzeczywiście nie działa. Od momentu kiedy go ogłosiły było tylko kilka godzin kiedy działał poprawnie, gdybym wiedziała że znowu coś się „schrzaniło” nawet nie podawałabym linka bo sama nie cierpię gdy coś jest niedopracowane jak należy.

  2. Jestem pod wrażeniem! Na prawdę wydaje mi się że Twoja sukienka jest najfajniejsza i najbardziej pomysłowa, a do tego wykonana bardzo precyzyjnie. Brawo !!!

    • Całkiem sympatyczna zabawa, ciekawe czy Lu cieszyłaby się że wygląda jak dorosła czy denerwowała że ma ograniczona możliwość ruchów :)

    • Jesteś pierwsza która zwróciła uwagę na kolory. Wydawałoby się że do niebieskiego bardziej pasuje srebro bo tak jak i niebieski jest zimne ale mi na przekór właśnie połączenie go ze złotem bardziej się spodobało. Pozdrawiam

Skomentuj

