Tym razem coś dla mamy

A co… mama też człowiek i może czasami coś dla siebie kupić czy zrobić.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Czy wy też łapiecie się na tym, że wychodząc z domu wystroicie swoje pociechy od stóp do głów. Same zaś z braku czasu, wychodzicie bez makijażu albo w niewyprasowanych ciuchach, z nadzieją że nie będzie potrzeby zdejmować płaszcza? O paznokciach już nie wspomnę, (ja najczęściej maluje je w samochodzie w drodze na imprezę). Co więcej kupujemy naszym małym księżniczką i rycerzom stosy nowych rzeczy ( w moim przypadku szyjemy) a o sobie myślimy „przecież coś tam w szafie się znajdzie) w rezultacie od pół roku prawie każdą imprezę obskakuje w tej samej bluzce albo wyciągam coś z przed kilku sezonów. Zdarzają się na szczęście chwile zapomnienia i wtedy  za jednym zamachem, czytaj jednym wyjściem na zakupy, (których osobiście nie cierpię) kupuje całą stertę, obiecuje sobie że połowę oddam po tym jak mąż doradzi mi w czym wyglądam najlepiej. On z reguły mówi żebym niczego nie oddawała i mam na pół roku zakupy ubraniowe z głowy :)

Podobnie jest z szyciem, zdarzają się chwile zapomnienia i wymyślam coś dla siebie zamiast dziewczyn. Nie pokazuje wam tych rzeczy na blogu, bo nie ma mi kto i kiedy pstryknąć fotek, albo jak już pstryknie to nie podobam się sobie na nich i nie upubliczniam. Tym razem jednak siostra, której mój płaszcz się spodobał namówiła mnie żebym go pokazała. Uszyty jest z modnej ostatnio pikówki, ocieplony, podwójnie asymetryczny bo jak pewnie niektórzy zauważyli nie lubię symetrii w ubraniach, zapinany na zatrzask i skórzany pasek, wszyty w talii.

Zdjęcia poniżej. Tylko proszę oceniajcie moją pracę włożoną w jego projekt i wykonanie a nie moje zdjęcia, bo nigdy nie pretendowałam do roli modelki i wiem że się do tego nie nadaje ;)  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAPłaszcz – hand made

Kozaki – Zara

14 thoughts on “Tym razem coś dla mamy

  1. Ach jak ja Ci zazdroszczę tego płaszcza i kozaków! Są boskie a Ty wyglądasz w nich jak milion dolarów! To prawda że piękni ludzie tworzą piękne rzeczy. Pozdrawiam noworocznie ;-)

    • Dziękuje za miłe słowa :) Kozaków szukałam odkąd w kolekcji dziecięcej Zary zobaczyłam lakierowane buty, tak mi się spodobały że sama zapragnęłam mieć takie. Jednak większość damskich lakierowanych kozaków miało złote ozdoby lub zamki i wydawały mi się zbyt strojne. Te są proste w fasonie a ich jedyną ozdobą jest właśnie błysk lakierowanej skóry. Jak dla mnie to wystarczy :)
      Również życzę wszystkiego NAJ w Nowym Roku

  2. Dopisuję się i ja….najpierw strój dla dziecka a potem dla mamy – a na to zwykle czasu brak wiec moje noworoczne postanowienie to INWESTYCJA W SIEBIE;-)
    A Ty wyglądasz super – płaszczyk REWELACJA i to przez duże RRRRR !
    Mam nadzieję, że będziesz szyć także dla mam bo ja wiosną chętnie skorzystam z oferty:-)
    Pozdrawiam!

    • Popieram, często zapominamy o sobie a przecież szczęśliwa i zadowolona z siebie mama to szczęśliwe dzieci :)
      Ja szyję także dla dorosłych ale nie mam możliwości prowadzenia takiego bloga bo nie mam modelki do zdjęć :) Obiecuje, że kiedy będzie możliwość będę umieszczać także posty z ciuchami dla mam :) Jeżeli chodzi o ofertę to zawsze można się ze mną skontaktować przez FB albo maila, nawet jeżeli czegoś nie sprzedaję na allegro.

  3. Płaszczyka buty rewelacja, ale niestety zdjęcia nierewelacyjne, w miarę możliwości przyłóż większą wagę do zdjęć (obróbka) bo modelką jesteś rewelacyjną

    • Tak wiem że zdjęcia nie są dobre, ale miałam wybór albo dać takie albo w ogóle. Przy moim aparacie i aktualnej pogodzie nic więcej się z nich wycisnąć się nie dało. Przynajmniej moje umiejętności obróbki tylko na tyle pozwoliły. Niestety ja robię tu wszystko sama. Zazdroszczę osobą którym ktoś pstryka fotki, obrabia je a one tylko zajmują się wybieraniem ciuchów do stylizacji i to najczęściej ze sklepów. Dlatego prosiłam was o wyrozumiałość. Ale dziękuje za komentarz :) może w przyszłości uda się lepiej wszystko dograć.

  4. Świetny płaszcz, świetna modelka. I ja też tak mam, że córcie wystroję na wyjście a później szybko szukam czegoś w szafie żeby się do nich kolorystycznie dopasować ;) lubię to :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    • :) Czyli nie tylko ja mam hopla na punkcie ubierania się podobnie do swoich dzieci. Także bardzo to lubię, kiedy całą rodzinką wyglądamy jak wyjęci z tej samej bajki a nie mama w szpilkach tata w dresie a dzieci jeszcze inaczej. Pozdrawiam

  5. Płaszczyk bardzo orginalny. Wygladasz w nim super. Najlepsza jest świadomość, że nie spotkasz na ulicy kogoś w takim samym fasonie. Gratuluje pomysłu i wykonania.

Skomentuj

