Uciekaj myszko do dziury…

Czasami to nie szycie jest najtrudniejsze ale pomysł na to co uszyć. Tak jest zwłaszcza przy prostych, wygodnych ubraniach do codziennego użytku – szkoły, przedszkola, pracy. Łatwiej jest wymyślić efektowny ubiór na specjalne okazje, kiedy nie ograniczają nas kryteria wygody, funkcjonalności czy skromności. Trudności pojawiają się w stylu casual. Co zrobić żeby przyciągnąć czyjeś oko, zwykłym codziennym ciuchem? Możliwości jest wiele, ja postanowiłam ozdobić bluzę raczej niespotykanym na dziecięcych ubraniach motywem myszki. OLYMPUS DIGITAL CAMERADosyć długo nad nim myślałam. Początkowo ozdobą miała być wielka kieszeń podobna do tej na spodniach, potem typowa kieszeń jak w bluzach typu kangurek, kwiatek, serce, motyl. Jednak żaden z tych pomysłów do końca mi się nie podobał, chciałam aby ten prosty dresowy zestaw nabrał trochę nietypowego charakteru. W końcu, śpiewając Lili piosenkę, którą pamiętam jeszcze ze swojego przedszkola, wpadłam na pomysł wesołej myszki. Jej szary kolor idealnie zgrał się z pastelowym różem i szarymi spodniami.
Właśnie, co do spodni, to drugie spodnie z obniżonym krokiem, które uszyłam. Ja sama nie do końca byłam do nich przekonana, Luisa także. Te które widzicie na zdjęciu nie były uszyte dla Lu ale na specjalną prośbę, z czego teraz się cieszę bo dzięki nim przekonałam się do tego kroju i zamierzam zrobić takie zarówno dla siebie jak i Luisy – myślę że będą fajną alternatywą dla spódniczki tutu na zajęcia z baletu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAspodnie – hand made
bluza – hand made

3 thoughts on “Uciekaj myszko do dziury…

  1. Gratuluję pomysłu. Bardzo dziewczęco, ale nie „cukierkowo” , jak to się często zdarza przy różowych ubrankach. Nie bardzo podobały mi się do tej pory tego typu spodnie, ale te mnie zdecydowanie przekonały. Myszka też jest bardzo orginalna i świetnie się komponuje. Super!

Skomentuj

