Dekoracje na chrzest

W niedziele Lila miała chrzest, z różnych względów zadecydowaliśmy że impreza po chrzcie odbędzie się w domu. Z jednej strony padałam ze zmęczenia bo przez cały tydzień nie poszłam spać wcześniej niż o 1-szej w nocy, mimo to w niedzielę czułam ogromną satysfakcję, że udało nam się wszystko dopiąć na ostatni guzik…no może przed ostatni :)
Oprócz tego, że lubię szyć a raczej wymyślać ubrania, jak już pewnie zauważyliście uwielbiam bawić się wystrojem wnętrz i dekoracjami na różne okazje. Z tego powodu cieszyłam się na kolejną imprezę w domu, mogłam znowu dać upust swojej fantazji w tej kwestii.OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oglądając zdjęcia na pewno znajdziecie wiele elementów które mogłyby być inne, bardziej pasujące do całości czy po prostu ładniejsze, jednak pamiętajcie, że nie tworzę tych wystrojów na zasadzie wejścia do Home&You i zakupu wszystkiego co mi się spodoba. Staram się wykorzystać to co już mam w domu i ewentualnie dokupuje rzeczy, które wiem że posłużą mi jeszcze nie jeden raz.
Tak więc do dekoracji użyłam pomponów, które na co dzień zdobią pokój Lilki. Na stole zamiast obrusów rozłożyliśmy białe prześcieradła a na nie różowy obrus uszyty z niewykorzystanej zasłony. (Druga z kompletu została przerobiona już wcześniej na panele i pościel, także do pokoju Lili).
Na honorowym miejscu znalazł się fotel dla Lilki – choć długo w nim nie zagrzała miejsca, bo jak się należało spodziewać nie opuszczała rąk cioć, wujków i babć. Oczywiście dzięki temu, że impreza w domu pozwoliła jednak zaoszczędzić w porównaniu z lokalem pozwoliłam sobie na zakup szklanych świeczników, które już dawno wpadły mi w oko ale żałowałam na nie pieniędzy. Ponad to okno na imprezie ozdobiły kryształy, które na stałe zawisną kiedyś w naszej sypialni.
Firanki powstały z organtyny, którą kupuje się w rolkach. U mnie wystarczyły dwie: szara i różowa każda za jedyne 7 zł. Przewiązałam je metalową wstążką, którą wykorzystałam też jako obręcze na serwetki.
Serca przyklejone do szyb to także mój wyrób z przed kilku miesięcy. Na stelaż z igieł lub gwoździ nawija się nić lub sznurek i smaruje klejem.
W końcu ozdobiłam też naszą półkę w salonie wymarzonymi kwiatami, jeszcze trochę jej brakuje do ideału ale może przy następnej okazji znowu coś dokupię by ja wypełnić.
Lampiony zawieszone za oknem to pomysł Michała, w jesienne długie wieczory bardzo przyjemnie robi się w salonie po ich zapaleniu, nawet w zwykły szary dzień, nie tylko w trakcie imprezy. Zresztą to nie jedyna zasługa Michała, moje dekoracje bez jego pracy nie miałyby prawa bycia. Więc pozostaje mi się cieszyć, że mam męża który nie narzeka na moje pomysły a jeszcze pomaga mi w ich wykonaniu :)
Dzisiaj z powodu braku czasu (sterta zamówień na czapki bluzy i spodnie czeka kiedy się za nie wezmę ?) pokażę wam tylko dekoracje ale jak nie trudno się domyśleć, ubranka na chrzest dla Lili także sama uszyłam i następny post będzie właśnie o nich. Ponad to uparłam się, że na tę okazję w końcu uszyję coś dla siebie, tym czymś była skórzana kurtka a że kosztowała mnie wiele pracy to nie omieszkam też jej wam pokazać.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERApompony – hand made
firanki – hand made
obrus – hand made
obręcze na serwetki – hand made
dekoracje z kwiatów – hand made
serca – hand made
świeczki w łupinach kokosu – hand made
świeczniki – Ikea
kryształy – giełda kwiatowa
sztuczne kwiaty – giełda kwiatowa
fotel – Ikea

7 thoughts on “Dekoracje na chrzest

  1. cudownie! My naszego synka chrzciliśmy w lipcu ale nie zdecydowałam się na przyjęcie w domu. Po pierwsze bylismy świeżo po przeprowadzce do nowego mieszkanka i czekalismy na stół, po drugie najbliższa rodzina to ok 35 osób wiec mimo 80m2 ciężko byłoby się jakoś ogarnąć a po trzecie nie jestem urodzoną kucharką i mimo że mogłabym liczyć na pomoc mamy i babci jak i teściowej wolałam tego dnia przyjśc , zjeść i wyjść hehe dlatego podziwiam i mam nadzieje że przyjęcie się udało! Co serwowałaś do jedzenia? Pozdrawiamy! I zapraszamy do nas!

  2. pieknie; ciekawa jestem jakie masz firanki w salonie na codzien – sama jestem na etapie zastanawiania sie co powiesic u nas na drzwi balkonowe

    • Na co dzień wiszą gładkie, prawie niewidoczne firanki bo lubię kiedy dużo światła wpada do salonu i zasłony z Home&You w odcieniach brązu i beżu, ale marzą mi się firany zaprojektowane przez Ewę Minge z Euro Firan – może kiedyś

  3. Super dekoracje! Proste i eleganckie. Ja też wreszcie dowiedziałam się jaką wielką radością jest szycie i stworzenie czegoś z kawałka materiału. Zapraszam do mnie: wstążka w grochy- handmade by Agata

Skomentuj

