Jesienny look mojej Księżniczki ;P

Mimo, że jedyną nową rzeczą w tej stylizacji jest beżowy komin, chciałam ją wam pokazać. Był to ostatni raz kiedy Lu mogła się tak ubrać i aż troszkę żal mi się zrobiło.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAKamizelka została właśnie sprzedana a płaszczyk bez niej jest zbyt cienki do noszenia w listopadzie, na wiosnę z pewnością będzie już za mały.
Wszystkie te rzeczy już widzieliście jednak w innych połączeniach.
Dobrze jest mieć w szafie właśnie takie ubrania które można łączyć ze sobą w różny sposób i tworzyć coraz to nowe zestawy. Płaszczyk Lu pochodzi z firmy MM Dada. To mało znana marka a szkoda bo mają śliczne ciuszki bardzo dobrej jakości. Ponad to jest to polski producent. Polecam wam zakupy w tym sklepie. Chciałam wam jeszcze doradzić w sprawie rajstop dla dziewczynek, niby to mało istotny element stylizacji ale źle dobrane mogą ją bardzo zepsuć. Jest to nie lada problem aby znaleźć rozmiar 98/104, który nie będzie emanował wszystkimi kolorami tęczy. Mi, do tej pory nie udało się znaleźć takich w kolorze cielistym. Najładniejsze a może najbardziej życiowe kolory, które pasują do wszystkiego znajdziecie w Reserved, także czarne :) w tym rozmiarze to nie lada gratka, bo kto by zakładał dziecku czarne rajtki! :P. Często kupuje też Lu rajstopki polskiej produkcji ale nie pamiętam teraz nazwy. Nie znajdziecie ich jednak w żadnej galerii, lecz w małych tradycyjnych sklepikach takich trochę jeszcze przypominających komunę.
Na zakończenie słów kilka o butach, uwielbiam design Zary jeżeli chodzi o obuwie i sama chętnie bym je nosiła. Te dziecięce podobają mi się nawet bardziej niż damskie. Jednak z jakością bywa różnie. Kowbojki, które Lu ma na sobie kosztowały 159 zł, jak dla mnie to była kosmiczna cena, ale nie mogłam się oprzeć ich zakupowi. Jakież było moje rozczarowanie kiedy po pierwszym wyjściu czubki butów były całe zdarte :( Kupując je nie zwróciłam uwagi, że nie są ze skóry tylko jej imitacji. Uważam jednak, że mimo to producent powinien zapewnić taką jakość materiału, która zapewni użytkowanie bez uszczerbków na dłużej niż jeden dzień. Fakt, że Lu mimo swoich zapędów by zostać księżniczką :P nie siedzi grzecznie na krzesełku i nie obserwuje jak inne dzieci się bawią, tylko dlatego że jest ładnie ubrana. Ja też nie mam zamiaru strofować jej słowami „nie biegaj, nie idź tam bo się wybrudzisz!”. Ubierając dziecko w drogie ciuchy bierzemy na siebie to ryzyko, że kolejny raz mogą się już nie nadawać do założenia. Ileż to razy moja artystka się pobrudziła farbami, które niby to miały być spieralne. Ciuszki Lu jednak takich arcydzieł z siebie zrzucić nie chciały. Reasumując, projektanci często myślą, że tylko chłopcy potrafią „łobuziaczyć” a dziewczynki stąpają na paluszkach i opuszkami palców dotykają świata. Dlatego zwracajcie uwagę na jakość rzeczy nawet jeżeli kupujecie w markowych sklepach.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA płaszczyk – MM Dada
kamizelka – hand made
czapka i komin – hand made
rajstopy – Reserved
buty – Zara
torebka – Zara

3 thoughts on “Jesienny look mojej Księżniczki ;P

  1. Bardzo fajna stylizacja, kamizela świetna! A co do rajstop to mam taki sam problem… Ale znalazłam całkiem niezłe, polskie – firmy Knittex, może o o nich piszesz? Mają normalne kolory- szare, beżowe, brązy, kremowe. Fajnie się noszą, tylko dość ciężko je kupić, moja siostra kupuje je na swojej poczcie :)

  2. Super stylizacja;) co do rajstopek to dla mojej Alicji najczęściej kupuje w Calzedonii albo w H&M czasem fajne są z Mayoral. Też nie lubimy jaskrawych kolorów, lubimy kolory ziemi;) Chociaż te kolorwe tez mamy w szafce najczęściej idą one w zimie pod spodnie;P

    Zapraszamy do nas, my dopiero zaczynamy….;)

Skomentuj

