Zapraszamy na nasze konto na allegro

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Więc jak w tytule, zapraszam na nasze aukcje. W końcu mam swoje konto na allegro i rozpoczynam sprzedaż uszytych przeze mnie rzeczy.

Tydzień temu spotkało mnie coś bardzo miłego co zmobilizowało mnie do rozpoczęcia sprzedaży. Zadzwoniła do mnie kuzynka z pytaniem czy mogłabym uszyć czapkę i komin taki sam jak jej syn dostał od nas na urodziny. Opowiedziała mi, że zaczepiła ją pani przedszkolanka z pytaniem gdzie kupiła taki zestaw, bo jest idealny na jesienną pogodę. Nie za ciepły a jednak chroniący przed wiatrem i chłodem. Było to dla mnie bardzo miłe  że komuś tak bardzo spodobały się moje rzeczy. Na dodatek w momencie kiedy odebrałam jej telefon siedziałam przy maszynie i szyłam takie komplety dla Lu i Lili no i oczywiście myślałam o tym czy się wam spodobają kiedy pokaże je na blogu. Kuzynka zamówiła też kolejne dwa zestawy dla swojego drugiego syna i siostrzeńca, ale w odcieniach szarości. Uszyłam je w większej ilości i teraz jeżeli się wam spodobają możecie kupić je na allegro. Szare zestawy są grubsze i cieplejsze niż seledynowe (żółte, zielone, każdy inaczej określa ten kolor :) ) nadają się na jesień lub ciepłą zimę, seledynowa czapeczka jest zdecydowanie jesienna. Na allegro wystawiam tylko kilka egzemplarzy i rozmiarów. Jeżeli zainteresuje was inny lub chcielibyście zestaw albo samą czapkę czy komin w innym kolorze proszę o kontakt na FB. Dodam, że niedługo pojawią się też czapki o mniej sportowym charakterze, zarówno dla dzieci jak i dorosłych, więc obserwujcie nasze konto na allegro Lilu-Luli. Zapraszam :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAwszystkie czapki i kominy  – hand made

spodnie Lilki i Luisy – hand made

15 thoughts on “Zapraszamy na nasze konto na allegro

  1. Jesteś niesamowita!!! Szczerze Cię podziwiam. Przy dwójce małych dzieci masz czas na szycie im ubranek i jeszcze robisz zdjęcia, piszesz bloga i jeszcze teraz allegro… Jak ty to wszystko ogarniasz? Chyba muszę przyjść do Ciebie na szkołę :) Pozdrawiam

    • :) Kiedy nie szyłam tak dużo jak teraz, (bo szyłam zawsze) w domu panował ład i porządek. Błysk jak się patrzy. Ja latałam codziennie z rurą od odkurzacza tudzież z mopem lub szmatką. Teraz wokół mnie lekki chaos, wielkie sprzątanie raz w tygodniu a nie siedem. Porządek panuje tylko powierzchownie.Perfekcyjna Pani Domu na pewno zbrudziłaby rękawiczki :) Przestałam się tym aż tak bardzo przejmować, szycie daje mi większą frajdę a czytanie waszych opinii satysfakcję. Pozdrawiam

  2. kiedy przeczytałam maila o Twoim nowym wpisie, od razu oczy mi się zaświeciły z nadzieją, że będziesz sprzedawać cudną ramonezkę Lu, ale chyba muszę jeszcze na to poczekać… :)

    • Nasza jest jeszcze bardzo często używana, zwłaszcza teraz jesienią dobrze się sprawdza. Ale jeżeli Ci się podoba to myślę, że mogę taką uszyć specjalnie dla Ciebie.

      • dopiero zauważyłam odpowiedź ;) Mogę dostać jakieś namiary na priv czy tutaj mam pisać? Myślałabym o taj ramonesce oraz bluzeczce z najnowszego posta o muchomorku w rozmiarze 92-98

  3. Zainspirowana Twoimi czapkami postanowiłam uszyć dla Oliwki czapkę z mojej starej bluzki :) z rękawów zrobiłam ocieplacze na nogi, a z reszty bluzki uszyłam komin – ach jaka jestem z siebie dumna hi hi ;) Tak mi się to spodobało, że już mam pomysł na uszycie kolejnej czapki ze swetra dla starszej i dla młodszej córci :)

Skomentuj

