Pierwsze dżinsy Lilki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wczoraj uszyłam pierwszą rzecz dla Lili,( nie licząc pościeli :)). To jej pierwsze dżinsy a tak naprawdę spodnie z dzianiny imitującej dżins. W przeciwieństwie do prawdziwego sztywnego dżinsu, który raczej nie nadaje się dla niemowlaka te są mięciutkie i rozciągliwe. Jednym słowem bardzo wygodne.

Wszystko zaczęło się od Luisy bluzki, którą zobaczycie na zdjęciach. Potrzebowałam białej bluzki dla niej i znalazłam w szafie mój stary top. Wykorzystam z niego tylko część wokół szyi ozdobioną nadrukiem kwiatków, resztę pocięłam i uszyłam na nowo kilka rozmiarów mniejszą bluzeczkę. Czegoś jej jednak brakowało :( Po kilku dniach wpadła mi w ręce resztka materiału o kolorze niemal identycznym jak kwiatki na bluzce (niestety mało widoczne na zdjęciach) i tak ten skrawek zamienił się w pasek.

No ale powstał problem do czego teraz tą bluzkę założyć, z tym szaro-niebieskim paskiem nie pasowała już do czarno-białych legginsów, do których pierwotnie ją uszyłam. Tak więc wzięłam się za szycie legginsów z dzianiny imitującej dżins. Podczas krojenia Luisa bawiła się obok i kiedy zobaczyła jeden ze ścinków materiału oznajmiła, że to jest kieszonka i ona chce taką mieć. Tak więc dzięki niej legginsy nabrały oryginalności. Po skrojeniu okazało się, że mam jeszcze troszkę materiału ale za mało na cokolwiek dla Lu. Jak za mało dla niej to może w sam raz dla Lilki? Okazało się, że spodnie Lili zmieściły się idealnie, nie obyło się też bez kieszeni, oczywiście w tym samym rozmiarze co u Luisy. Nie mogło być mowy o zmniejszaniu. Luisa powiedziała, że taka duża się zmieści i nie mogę jej przycinać, no i się zmieściła. Był to genialny moim zdaniem pomysł Lu. Taka wielka kieszeń na tak małych spodniach wygląda po prost słodko :) Zresztą sami zobaczcie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11 thoughts on “Pierwsze dżinsy Lilki

    • :) Pierwsze myślałam że zdjęcia w domu wyjdą mało doświetlone i nieciekawe ale kiedy je zobaczyłam też mnie zachwyciły. Dlatego jest ich po raz pierwszy tak dużo. Ponad 20 mój mąż od razu by powiedział że przesadziłam. Kiedy zakładałam bloga mówił mi że 10 zdjęć to już przesada.

    • Luisa akurat lubi dżinsy choć inne spodnie już nie za bardzo. Ale są bardzo niepraktyczne w naszym przedszkolu panie wręcz proszą aby dzieci w dżinsy nie ubierać. Takie legginsy są więc doskonałym rozwiązaniem. No a u Lilki sprawdzają się świetnie ma nieograniczoną swobodę ruchów.

    • Ja też uwielbiam te małe stópki. Na pierwszych zdjęciach Lilka jeszcze grzecznie leży w skarpetkach ale jak zawsze po minucie już je zrzuciła. Uznałam, że skoro tak, to będą zdjęcia w gołych stopach i chyba są o niebo ładniejsze :)

  1. Po 1sze – jak zobaczyła Lilkę leżącą na brzuszku z uniesioną (samodzielnie) główką, uznałam że czas szaleje – toć ona zaraz będzie siedziała! A potem chodziła, mówiła….! Echhhh ;)
    Po 2gie – bluzka Lu jest śliczna, taka minimalistyczna, ale urocza! A w połączeniu z dżinsami wygląda rewelacyjnie!
    Po 3cie – siostry w identycznych spodniach – prezentują się bombowo! Napatrzeć się nie mogę!
    A po 4te – czy Lu przypadkiem nie wykazuje smykałki do projektowania..???? :-) Musisz ją poobserwować i ewentualnie pielęgnować talent, może rośnie ci w domu mała Coco Chanel?! :-)

    • Nie powiem, cieszy jak Luisa interesuje się tym samym co mama :) ale nie chciałabym jej niczego narzucać mam nadzieję, że sama w życiu znajdzie swoją pasję a gdyby się pokryła z moja byłabym chyba szczęśliwa. Choć z drugiej strony, może lepiej gdyby miała bardziej dochodowe zainteresowania :)

  2. Kobieto ale Ty masz talent;) śliczne jeansy;) Moja Alicja jak miała 4 miesiące to też kupiłam jej pierwsze jeansy:D też z materiały imitującego jeans w Cubusie;) Masz cudowne córeczki.

  3. Od początku twierdziłam, że Luiska ma wrodzone wyczucie stylu. Pamiętam jak dziadek usłyszał wykład co z czym pasuje. On wyciągnął z szafy spódniczkę i bluzkę, a ona aż zwiesiła ramiona i wyciągnęła z szafy coś „bardziej pasującego i odpowiedniego”. Zresztą przed każdą naszą wspólną imprezą kombinuję w czym wystąpić, a potem zastanawiam się czy to ma sens, bo Luiska wszystkie kobiety i tak zakasuje swoją stylizacją. Tak trzymajcie.

Skomentuj

