Kropki, kratki i kropeczki

Mario NocnyKilka tygodni temu w Żorach odbyły się warsztaty fotografii. Przypadkiem natknęłam się na plakat i pomyślałam czemu nie…Okazało się jednak, że nie były to warsztaty dla takich laików jak ja. Ludzie, którzy brali w nich udział fotografią zajmują się nie od dziś, więc ja czułam się tam zupełnie nie na miejscu. Na dodatek wybrałam się tam z dziewczynkami. To znaczy pierwszego dnia byłam z Lilą, która zazwyczaj w tych godzinach śpi więc myślałam że będzie ok. Niestety ona też chciała wysłuchać wykładu i przez dwie godziny musiałam ją trzymać na rękach, żeby swoimi pochwałami czy też dezaprobatą (kto wie co miała na myśli ) nie przeszkadzała innym.Kolejnego dnia była zamiana to Lila została z babcią a Luisa pojechała ze mną. Z tego wykładu wyniosłam jeszcze mniej bo Luisa okazała się jeszcze bardziej absorbująca niż Lila. Tak więc moja próba udowadniania samej sobie, że z dziećmi też się da nie wyszła najlepiej. Łatwiejsze okazuje się chodzenie po górach z dwoma maluchami niż  uczestnictwo z nimi w imprezach kulturalnych.

No ale…nie ma tego złego. Okazało się, że na warsztaty zgłosiło się sporo uczestników, ale nie zgłosili się modele i tak Luisa stała się modelką a mi z warsztatów zostało kilka fajnych fotek, wykonanych niestety nie moją ręką lecz Mariusza Nocny oraz Ingi Grela. Zresztą sami zobaczcie różnicę między dzisiejszymi zdjęciami a tymi we wcześniejszych postach.

 11 12 Mario Nocny Mario Nocny  Mario Nocny18 Mario Nocny15

żakiecik – hand made

sukienka – hand made

opaska – prezent

buciki – zara

3 thoughts on “Kropki, kratki i kropeczki

Skomentuj

