Country style

Od 4 lat mieszkam na śląsku. Gdyby ktoś powiedział mi 10 lat temu, że tak będzie zaśmiałabym się z tego. Zarzekałam się, że to ostatnie miejsce w Polsce w którym mogłabym mieszkać. Wyobrażałam sobie, że są tu tylko kopalnie, dymiące kominy, hałdy i zapadające się domy. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam właśnie tutaj rozległe pola uprawne, wielkie bale słomy i cale mnóstwo kombajnów. Dzięki temu, że moje wyobrażenie było błędne łatwiej było mi się oswoić z tym miejscem. Oczywiście tęsknię za górami, jeziorem, lasem za wszystkim co zostawiłam w ukochanych Beskidach, ale na śląsku nie jest źle :)

Oto zdjęcia zrobione właśnie w naszej okolicy, czy wyglądają jak zrobione na śląsku? Dla tych, którzy tu mieszkają i go znają na pewno tak. OLYMPUS DIGITAL CAMERASpodnie (legginsy) Luisy uszyłam na wiosnę, kiedy wybierałyśmy się na piknik country gdzie miałyśmy spróbować jazdy konnej, niestety pogoda wtedy nie dopisała. Bluzka to mój ostatni wyrób. Materiał odzyskałam z mojej starej niemodnej już bluzki, futrzaną kamizelkę znacie z Zimowej Szafy Lu. Znowu przyszła pora żeby ją wykorzystać.

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAbluzka – hand made

legginsy – hand made

kamizelka – hand made

kowbojki – zara

5 thoughts on “Country style

    • Zazwyczaj jest tak…Otwieram swoją szafę i szukam czegoś do ubrania. Wyciągam i myślę ” boże to leży tu już od kilku lat, przydałoby się już tego pozbyć, no ale wyrzucić? Taki fajny materiał? W sklepie takiego nie znajdę” Przyglądam się bliżej oceniam na co by go starczyło, i zabieram się do pracy. Dziecięcych wykrojów niestety jest bardzo niewiele, więc wymyślam sama, podstawowe kroje przerabiam po swojemu i coś tam zawsze powstanie. Niestety efekty nie zawsze są takie śliczne :) Czasami marnuję czas bo wizja która pojawia się w mojej głowie po odszyciu okazuje się zbyt awangardowa albo niewygodna.
      Pozdrawiam

      • A kończyłaś jakieś kursy szycia, szkołę lub ktoś Cię uczył szyć na maszynie ? Czasem szyję coś ręcznie, zastanawiam się na zakupem jakiejś maszyny, ale nie wiem czy sobię poradzę.W którymś poście pisałaś, że kupiłaś jakąś zwykłą maszynę z allegro, możesz napisać jaka to?
        A tak wogóle bardzo lubię Twój blog, szkoda, że wpisy są tak rzadko, jednak rozumiem, że przy dwójce dziecie niekoniecznie cierpisz na nadmiar czasu ;)
        Pozdrawiam serdecznie

      • Tak skończyłam technikum odzieżowe, więc podstawowe umiejętności zdobyłam tam. Co prawda minęło już dwanaście lat odkąd przerzuciłam się na geodezję, ale z mniejszą lub większą intensywnością zawsze coś tam szyłam.
        Skoro szyjesz ręcznie to znaczy, że masz o tym pojęcie. Polecam Ci zakup maszyny, dobrze jest zainwestować w coś droższego. Bardzo dobre są polskie Łuczniki ale można zacząć od taniej maszyny i jak się złapie bakcyla inwestować w coś lepszego. Czasami tylko wychodzi jak w moim przypadku, zawsze znajdzie się coś ważniejszego nić nowa maszyna, no bo przecież skoro ta szyje czy warto ja wymieniać :)
        Moja to QUIGG MD 11836
        Ja cały czas zastanawiam się nad pójściem jeszcze do szkoły związanej z szyciem i projektowaniem, tylko mam dylemat bo wiązałoby się to z dość dużymi pieniędzmi wydawanymi tylko po to by rozwijać swoje hobby :( Co więcej szycie to nie jedyna moja pasja i idąc do szkoły musiałabym zrezygnować z innych rzeczy które też kocham robić.
        Co do wpisów, chciałabym umieszczać je częściej ale nie jest to tak proste jak na innych blogach. Nie wystarczy fajnie się ubrać i zrobić fotki. Ja jeszcze muszę poświęcić mnóstwo czasu na to żeby najpierw wymyślić a potem uszyć nasze kreacje, dopiero potem zaczyna się praca jak na innych blogach. Pozdrawiam i życzę przyjemności z szycia.

Skomentuj

