bluzka „nietoperz”

Kiedy Luisa zobaczyła sukienkę z sercem dla Milenki, od razu chciała mieć taką samą. Obiecałam jej wtedy, że też taką dostanie. Oczywiście nie mogłam się oprzeć pokusie zmodyfikowania czegoś i w efekcie wyszła bluzka nietoperz z sercem, zamiast sukienki. Serce namalowane sprawdzoną metodą czyli akwarelami z dodatkiem kleju do tkanin i brokatu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie wiem czy kiedyś wspominałam ale serce to ulubiony motyw Lu, prawie codziennie z przedszkola przynosi dla nas rysunki z kolorowymi serduszkami. Zdjęcia wykonałyśmy w drodze do przedszkola (remontują u nas główną ulicę i musimy jeździć objazdem, stąd te malownicze krajobrazy). Lu kiedy tylko zobaczyła kwiatki musiała nazbierać bukiet dla nowej Pani Przedszkolanki. Uwielbia przedszkole i nawet dzisiaj,kiedy usłyszała że jest sobota i zostaje w domu zaczęła płakać. Dobrze, że nie wszystkie placówki są zamykane w wakacje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “bluzka „nietoperz”

  1. Super pomysły na niepowtarzalne stroje dla małych księżniczek. Sama chętnie bym ozdobiła kilka ciuszków moich pociech takimi malunkami. Mogłabym dowiedzieć się, jakich farb i kleju do tego użyć?

    • Ja używam farb akrylowych takich dla plastyków i w stosunku 1:1 dodaję do nich kleju do tkanin firmy pentart. Można te produkty kupić w sklepach dla plastyków albo w sklepach z produktami do rękodzieła. Polecam tą metodę bo sprawdziłam i po kilku praniach w pralce w 40 stopniach napis na koszulce Lu nawet troszkę nie wyblakł. Są też specjalne farby do tkanin ale nie testowałam ich jeszcze, gdyż miałam akryle w domu i taniej było mi dokupić tylko klej. Pozdrawiam. Jeżeli uda się stworzyć jakieś malunki to proszę o przesłanie zdjęć na FB. Jestem ciekawa efektów :)

Skomentuj

