koleżanka Lu

Kilka razy spotkałam się z takim elementem wystroju wnętrz, bardzo mi się zawsze podobał. Być może to wynika z moich zainteresowań i wam nie przypadnie do gustu ale ja póki co jestem nim zauroczona. Co prawda zawsze chciałam mieć go w swojej sypialni a pojawił się w sypialni Lu…ale jak wiadomo dzięki dzieciom możemy realizować swoje niespełnione marzenia. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakiś czas temu wybrałam się do hurtowni tkanin w nadziei że w końcu znajdę miejsce, gdzie będę mogła się zaopatrywać w ciekawe materiały. Niestety okazało się, że można tam kupować tylko całe belki po 100 m. Nie prowadzę masowej produkcji więc bardzo mnie to zasmuciło. Na pocieszenie znalazłam jednak coś innego. Manekina i to dziecięcego w dodatku w przystępnej cenie. Nie dość, że dla mnie jest doskonałym uzupełnieniem wystroju pokoju Luisy to jest przydatny w tworzeniu nowych ubranek dla niej. Ona nie cierpi przymierzać ciuszków kiedy są jeszcze pospinane szpilkami i mimo, żadna jej nawet nie tknęła krzyczy, że ją kuje. Tak więc pozbyłam się tego problemu. No i nie muszę przerywać pracy aż wróci z przedszkola w oczekiwaniu na przymiarkę.

Luisa nazywa go swoją koleżanką i cieszy się kiedy może go przebierać według swoich upodobań. Tak więc korzyści co nie miara …dla wszystkich.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 thoughts on “koleżanka Lu

    • Ja chcę sprawić sobie jeszcze manekina swoich rozmiarów. Pewnie mąż się nie zgodzi żeby stał w sypialni, ale może niedługo będę mieć w końcu swoją pracownię i tam go postawię. Miłego dnia

  1. Piękny pokoik! Ja właśnie jestem na etapie urządzania pokoju dla Małej. Jestem fanką pokoju w takiej jasnej kolorystyce, wygląda bajkowo. Łóżko także jest świetne :)

  2. super ten manekin :) choruję na takiego w normalnych rozmiarach a takiego dziecięcego widzę pierwszy raz :) rewelacyjnie to wygląda w pokoju Lu

Skomentuj

