Prezent dla Milenki

Weekend jak zwykle minął bardzo szybko. Zgodnie z obietnicą dodaje post ze zdjęciami tuniki, którą Milenka dostała od nas w prezencie. Myślę, że efekty mojej pracy trochę lepsze niż na t-shircie Luisy, ale to już oceńcie sami. Została wykonana tą samą techniką, czyli pomalowana farbami akrylowymi z dodatkiem kleju do tkanin z użyciem ręcznie wykonanych szablonów imienia i serduszka.OLYMPUS DIGITAL CAMERANiestety nie udało się zrobić zdjęć na modelce :) i nie wiem jak Milena będzie wyglądać, ani nie mogę wam pokazać. Przyznam się że Luisa założyła ja zanim zapakowałyśmy i wyglądała bardzo ładnie.

Zachęcam was do własnoręcznego robienia prezentów, mi wykonanie tej sukienki sprawiło wiele radości a na dodatek miałam pewność, że nie dostanie drugiego identycznego podarunku.   OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

5 thoughts on “Prezent dla Milenki

  1. Świetny pomysł! Ja bym się bardzo ucieszyła :-)
    I trzeba przyznać, że napis wraz z serduszkiem wyglądają bardzo profesjonalnie! Nie powiedziałabym, że jesteś początkująca w tej technice… ;-)

Skomentuj

