T-shirt z własnym imieniem

Ostatnio bardzo dużo eksperymentuje z wydrukami i rysunkami na tkaninach. O ile szycie nie ma zbyt wielu tajemnic przede mną. Tutaj moja wiedza nie jest zbyt obszerna. Poprzez próby i błędy mam nadzieje i tego się nauczyć. Oto efekty. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie są to pierwsze efekty bo te niestety nie nadawały się do publikowania. Nie myślałam, że własnoręczne wydruki okażą się tak trudne do zrobienia. Wiem, że chyba najłatwiej byłoby kupić papier transferowy i nim się posłużyć efekty są podobno dość dobre. Oczywiście nie chciałam iść na łatwiznę i wybrałam inne techniki bardziej „artystyczne”. W sklepie dla plastyków zaopatrzyłam się w transfer do wydruków, klej do tkanin, farby do tkanin, oprócz tego rozpuszczalnik. No i zabrałam się do pracy. Efekty zarówno przy transfer żelu jak i rozpuszczalniku nie wyszły zadowalające, ale nadal próbuję. Póki co uznałam że te produkty nadają się do stylu vintage, tu coś niedociągnięte tam zadrapane, gdzie indziej wyblakłe. Mi nie o taki efekt chodziło. Do osiągnięcia celu najlepsze okazały się akwarele wymieszane z klejem do tkanin i szablon. Pisanie odręcznie prosto na tkaninie daje poszarpane brzegi, z użyciem szablonu można osiągnąć ładne nie postrzępione literki czy rysunki. To tyle na temat malowania, oczywiście jeżeli ktoś jest zainteresowany tematem chętnie odpiszę na pytania.

Co do samego t-shirtu, jest to chyba najprostsza rzecz jaką uszyłam. Cztery szwy, bez zbędnego wykańczania brzegów, gdyż dzianina interesująco się zwija na bokach i jak wiadomo nie snuje. Dla urozmaicenia po bokach skrzydełka – jak mówi na nie Lu.

W niedzielę lub poniedziałek zapraszam na kolejne efekty zabawy z pędzlem, sukienka na urodziny dla Milenki już gotowa. Moje malunki dużo ładniejsze niż dzisiejsze, nie chcę jednak przedwcześnie zdradzać jaki dostanie prezent, dlatego dzisiaj jeszcze ich nie umieszczam.OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAt-shirt – hand made

legginsy – dada

trampki – h&m

9 thoughts on “T-shirt z własnym imieniem

    • Od trampek się zaczęło. Luisa sama je wybrała w sklepie, mi też się spodobały ale od razu zaczęłam się zastanawiać do czego będzie je nosić? Potem zobaczyłam tę neonową dzianinę, musiałam ją kupić i wymyślić coś do kompletu z trampkami.

  1. Przepięknie.Moje gusta.
    Podoba mi się to że ubierasz Lu a nie przebierasz ;) Więc jak najbardziej jestem na tak jeśli chodzi o Wasze stylizacje :)))

    Pozdrawiamy :)))

    • Ciesze się, że się podoba bo do tej pory były prawie same sukienki i raczej wyjściowe ciuszki na specjalne okazje. Dopiero ostatnio zaczęłam szyć także takie na co dzień, więc będzie trochę urozmaicenia na blogu :)

      • Urozmaicenia są super.Lu wygląda super w sukienkach, w sumie to jej każdy styl pasuje ;)

  2. ONIEMIAŁAM Z WRAZENIA!!!! STYLIZACJE BOSKIE, MOJA KRÓLEWNA MA DOPIERO 22 MC, ALE TEŻ UWIELBIAM WYMYŚLAC JEJ TAKIE CUDEŃKA. MOGĘ POPROSIC O WYKT\RÓJ TEJ KURTECZKI?

    • Kurtka została uszyta na podstawie wykroju kremowego płaszczyka, który Lu ma na sobie w stylizacji z zieloną sukienką. Nie widzę problemu żeby Ci go udostępnić tylko mam pytanie czy jesteś w stanie przerobić sama wykrój tego płaszcza na kurtkę i dopasować rozmiar? Bo ja jestem w posiadania tylko tego jednego wykroju i potem go przerabiam w zależności od potrzeb.

Skomentuj

