Szara myszka

Dziwna ta pogoda, nieprawdaż? Niby termometr pokazuje 20 stopni ale niebo zachmurzone, wiatr się zrywa co chwilę. Nie wiadomo w co się ubrać.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dzisiaj Luisa zaspała do przedszkola i zamiast zabawy z dziećmi spędziła ze mną dzień na odwiedzaniu urzędów. Jak się okazuje nawet w tych nieprzyjaznych gmachach dzieci potrafią znaleźć coś co wywoła u nich radość. Fontanna z księciem zamienionym w żabę, była dla Lu nie lada atrakcją. Szkoda, że nie udało się go odczarować.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAsukienka – hand made

bransoletka – hand made

spinka – hand made

sweterek – zara

sandałki – nelly blue

niestety zanim wyszłyśmy z domu stwierdziłam, że chyba znowu zacznie padać i założyłyśmy rajstopki i kowbojki. Chyba właśnie te kowbojki, które niewątpliwie zepsuły naszą stylizację odstraszyły deszcz :)

kowbojki – zara

 

8 thoughts on “Szara myszka

  1. Super dziewczynki :***
    Luisa ma butki takie jak kiedyś Maja miała – bardzo fajne były.Też szare miałyśmy bo ja szarości i brązy kocham !!!

    Świetna ta bransoletka :)))
    Pozdrawiamy.

    P.S Wysłałaś mi zaprsz.na FB ?

    • Tak mi też się podobają, nawet bardziej niż jej nowe sandałki z Zary. Czasami warto sprawdzić też tańsze sklepy, bo nieraz miło zaskakują.
      Co do zaproszenia na FB, powiem szczerze że nie wiem, może Twoje komentarze tak mnie pozytywnie nastawiły że wysłałam Ci zaproszenie, choć nie mam na FB osób, których nie znam osobiście. Teraz nawet nie potrafię sprawdzić czy wysłałam. Chętnie dołączę jednak do Twoich znajomych jeżeli Ci nie przeszkadza, że nigdy się nie widziałyśmy. Pozdrawiam

  2. Ach jak pięknie!!! Zazdroszczę talentu! Ciuszki uszyte przez Ciebie są niebywałe!!! Marzę o takiej księżniczce :-) Jak na razie mam małego królewicza :-)

    • Ja zawsze chciałam mieć parkę, starszego synka a potem córkę…cóż będziemy mieli dwie córki…i też się cieszę, ale chłopaka zazdroszczę :)

  3. Pewnie Lu jest najpiękniej ubraną dziewczynką w przedszkolu :-) Widzisz Ty mi zazdrościsz synka, ja Tobie córci i jesteśmy kwita :-)

    • Ja też bardzo lubię tą sukienkę. Przyznam jednak że Lu nie przepada za nią bo się nie kręci. Kiedy ją uszyłam podobała się jej ale poszła w niej kiedyś do przedszkola i widocznie musiały porównywać z koleżankami, która ma bardziej kręcącą :(

Skomentuj

