Mały Elf

Kiedy mąż zobaczył Lu w tej sukience porównał ją do Elfa. Nie miałam wcześniej takich skojarzeń ale rzeczywiście chyba nadawała by się na przebranie Dzwoneczka :)          Mam tylko nadzieję, że ja nie wyglądałam jak Elf, bo w tym wieku chyba już nie wypada :)OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miałam już nie szyć dla siebie przed urodzeniem się Lilki ale pech to pech. W Boże Ciało mieliśmy imprezę rodzinną, od miesiąca zastanawiałam się co założyć na wyjście gdzie każdy będzie wystrojony w nowe ciuchy. Z trudem udało mi się znaleźć bluzkę, która dopasowała się do mojego wielkiego brzucha. Po kilku godzinach spędzonych w Galerii Krakowskiej, przymiarkach 1000 kreacji w końcu wybrałam zieloną tunikę w Zarze. Niestety założyłam ją na Dzień Matki i okazało się, że była źle uszyta. Po kilku godzinach noszenia zaczęły wychodzić z niej nitki. Do dzisiaj czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji. Wiedząc ile czasu zajęło mi znalezienie ciuchu odpowiedniego w dziewiątym miesiącu postanowiłam, że uszyję sukienkę nie tylko Luisie ale też mi. Nie było to łatwe, pierwotnie miały mieć identyczny fason i różnić się tylko kolorem. W ostatecznej wersji moja musiała zostać zmieniona, żeby choć trochę optycznie pomniejszała mój brzuch.OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  Luisa
sukienka – hand made
płaszczyk – dada
botki – zara
torebka – zara
opaska – reserved

 Mama                                                                                                                          sukienka – hand made
płaszcz- carry ( przeszyty dół z prostego na asymetryczny)
botki – carinii
kolczyki – sklep zero925 z artystyczną biżuterią polskich projektantów (szczerze polecam)

7 thoughts on “Mały Elf

    • Szkoda, że fotki nie wyszły najlepiej, poranne słońce było zbyt ostre na zdjęcia ale potem znowu zaczęło padać i innych nie dało się już zrobić :(

  1. Jej no ja jestem pod wrażeniem !
    Ja wiem że dopiero zaczynasz w blogowym świecie, ale powiem Ci szczerze że Luisa jest tak urocza, że nie wiem czy widziałam bardziej piękną dziewczynkę na tych blogach modowych :D Piszę serio :D

    Sukienki macie piękne obie, ale ja jestem zauroczona tymi botkami widziałam je w Zarze i żałuje że nie kupiłam Majce.Torebka też rewelacyjna :)))

    • Ja najpierw kupiłam jej balerinki, ale okazały się za duże i pojechałam wymienić. Wtedy zobaczyłam botki i bardzo mi się spodobały a że pogoda ostatnio bardziej na takie buciki niż niskie wymieniłam balerinki na te. Dzień później znalazłam botki dla siebie :) i już nie mogłam się powstrzymać od stworzenia dla nas podobnych kreacji mając podobne buty :)

  2. Piękna mama i córeczka świetnie ubrane jesteście :)

    PS. W brzuszku braciszek czy siostrzyczka mieszka ?:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

Skomentuj

