Czarne łabędziątko

Znowu „baletowo”. Luisa od dłuższego czasu prosiła mnie żebym uszyła jej kręcącą sukienkę, nawet biała tutu, którą już widzieliście nie kręciła się wystarczająco.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADługo stawiałam jej opór ale w końcu uległam. Wytłumaczyłam, że w kręcących chodzimy tylko na balet, do przedszkola nie można i jakoś przyjęła do wiadomości. Gdybyście widzieli jaka była szczęśliwa widząc w lustrze jak się kręci :) Do spódniczki, założyłyśmy drugi z serii topów z ręcznie wykonanym napisem i kokardą, legginsy żeby kolana się nie poocierały przy ćwiczeniach, obowiązkowo baletki, tym razem czarne i tak powstała druga baletowa stylizacja. Bo przecież nie można co tydzień tak samo :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERANiestety światło na sali było tak słabe, że wszystkie zdjęcia musiałam obrobić w technice łomografii. Chciałam wam zaprezentować nie tylko ciuszki ale i umiejętności Lu, po 9 miesiącach chodzenia na lekcje baletu. Nie wiem czy w przyszłym roku będziemy je jeszcze kontynuować, gdyż ona od dwóch lat powtarza, że chce ćwiczyć Capoeire jak mama. W lipcu skończy 4 lata a mój trener powiedział, że wtedy mogę ją przyprowadzić. Zobaczymy co wybierze. Jednak niewątpliwie to czego się nauczyła w szkole Movimento nie pójdzie na marne. Polecam wszystkim wszelkie zajęcia sportowe dla dzieci. To lepsze niż włączanie im bajek lub udostępnianie komputera. Wymaga jednak dużego poświęcenia od rodziców. Luisa, oprócz baletu chodzi też na lekcje pływania, może uda mi się załatwić pozwolenie na robienie zdjęć od dyrektora basenu, wtedy pokaże wam jak sobie radzi.

spódniczka – hand made
top – reserved (napis i aplikacje hand made)
legginsy – dada
bolerko – zara
baletki – allegro

8 thoughts on “Czarne łabędziątko

    • Wątpię, że balet pozostanie jej pasją na całe życie, ale co dziwne to były jedyne zajęcia ruchowe na które można było zapisać dziecko w wieku 3 lat.

      • No właśnie, ja też nad tym ubolewam, że dla tak małych dzieci nie ma żadnych ciekawych zajęć sportowych .. Z Jasiem jeszcze trooochę sobie poczekam, aż dorośnie do.. czegokolwiek ;/ :P

      • Dla dwulatka naprawdę, przynajmniej u nas ciężko coś znaleźć, ale wy macie dobre podejście, przynajmniej zabawki, które mu kupujecie wymuszają ruch a nie bierne siedzenie.

  1. „ale wy macie dobre podejście, przynajmniej zabawki, które mu kupujecie wymuszają ruch a nie bierne siedzenie.” – i tak jest moje założenie. Znam wielu rodziców, którzy nie powielają mojego zdania, nie przywiązują uwagi do ruchu i zdrowia dziecka, stawiają na (ogólnie rzecz ujmując) – wygodę i stety/niestety już teraz są widoczne tego efekty. Jasiek w porównaniu z wieloma innymi rówieśnikami (a nierzadko nawet starszymi dziećmi) jest o wiele bardziej sprawny fizycznie i zaradny.
    No ale nie można nikogo do niczego zmuszać, każdy rodzic robi to co uważa za „słuszne”..

    • No właśnie, staram się nie krytykować nikogo ale czasami mi się to nie udaje :(
      Z drugiej strony wiem, że ja także jestem niejednokrotnie obiektem krytyki. Nie przejmuje się tym bo, tak jak napisałaś każdy robi co uważa za słuszne.

Skomentuj

