Żółta sukienka

Ostatnio żółty króluje we wszystkich „programach śniadaniowych” a to żółta sukienka, a to bluzka lub spodnie na prezenterkach.
Ja swoja żółtą bluzkę uszyłam w zeszłym roku. Teraz dla siebie już nie szyję, bo i tak nic nie leży na moim wielkim brzucholu, tak jakbym sobie życzyła. Więc uszyłam sukienkę dla Lu. Dzisiaj założyłyśmy ją w zestawieniu z ulubioną ramoneską. Zobaczcie co z tego wyszło.
Aha i jeszcze niespodzianka dla mam i córek, które lubią się ubierać tak samo. Udało mi się wbić w ciuchy sprzed ciąży. Więc pokazuje nasze całkiem podobne a jednak inne stylizacje. Dodam, że moją dżinsową kurtkę uszyłam 15 lat temu, jeszcze w technikum. No cóż dżins jest nieśmiertelny.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Luisa
ramoneska – hand made
sukienka – hand made
trampki – walky
gumka do włosów – hand made
kolczyki – kruk

Mama
kurtka – hand made
top – hand made
spodnie – no name
kolczyki i bransoletka – kruk

17 thoughts on “Żółta sukienka

  1. PIĘKNE, CUDOWNE!!!! Chylę czoła niziutko, bo ja ponad rok temu skróciłam zasłony i jeszcze się nie otrząsnęłam z tego doświadczenia, a Ty takie cudeńka produkujesz. Zasługujesz na Oskara Krawcowej! :D
    Pozdrawiamy Was gorąco!!!

    • Dzięki. Zawsze kiedy ubierałam Luisę w uszyte przeze mnie ciuchy obawiałam się, że podoba się to tylko mnie. Chciałam żeby ten blog pozwolił mi pozbyć się tych wątpliwości albo podjąć decyzję o schowaniu maszyny w szafie.

    • Ramoneska to ostatni mój wyrób, mi też się najbardziej podoba. Pozostałe prezentowane na razie rzeczy były uszyte w przeciągu dwóch ostatnich lat. Dlatego niektóre już nie są tak bardzo na czasie.

  2. A ja mam szczęście,że mogę oglądać te ubrania na żywo;) naprawdę wszystko uszyte z taką precyzją, że kiedy widzę jakiś nowy ciuch na Luisie lub na Agnieszce to muszę zapytać czy uszyte, czy kupione. Nie zostawia za sobą żadnych niedopracowań:) Nie mogę się doczekać, aż wyżyje się artystycznie kiedy będzie miała już dwie córeczki :)

  3. Witam byłem ostatnio na swoim blogu, można powiedzieć nazwę Twojej córki? Będę czytać tego artykułu, ma, że coś jest napisane…

  4. Jestem pod wrażeniem:)Wszystkie ubranka piękne,a ramoneska po prostu rewelacja marzyła by mi się dla naszych dziewczynek:)Tak,że pomyśl o produkcji na sprzedaż:)Pozdrowienia z Buczkowic:)

    • Ten blog to właśnie pierwszy krok w tą stronę (szycia na sprzedaż), ale na razie, przez to, że poświęcam mu kilka godzin dziennie nawet dla Lu nie mam czasu nic uszyć. Pokazuję to co już od dawna wisi w jej szafie :) a za tydzień impreza rodzinna i już mam kilka pomysłów w głowie. Za niedługo mam nadzieję jednak dołożyć zakładkę z rzeczami na sprzedaż, może najpierw tymi których Luisa już nie nosi. Potem…miejmy nadzieję zacznę tworzyć na zamówienie :)
      Pozdrawiam

  5. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly
    useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.

Skomentuj

