Od wielu miesięcy w mojej głowie kłębiły się myśli o stworzeniu tego bloga.
Bardzo chciałam podzielić się z kimś moimi pomysłami, usłyszeć opinię na temat zaprojektowanych i uszytych przeze mnie ciuszków. Często bowiem bywa tak, że pomysł rodzi się w mojej głowie, w trakcie realizacji jego wizja się zmienia i powstaje coś zupełnie innego. Potem ubieramy ciuszek, jestem nim zachwycona a przy kolejnej próbie założenia stwierdzam, że jest beznadziejny…
Właśnie mija 13 lat od momentu kiedy postanowiłam igłę i nitkę schować do szuflady.
W 2000 roku skończyłam Technikum Odzieżowe i mimo że marzyłam o projektowaniu, zabrakło mi odwagi by iść w tym kierunku. Wybrałam studia, które w moim mniemaniu zapewniały szanowany zawód, stabilizację i godziwe zarobki. Dzisiaj nie żałuję, lubię to co robię zwłaszcza dlatego, że nie muszę codziennie ośmiu godzin spędzać przed komputerem.
W duszy jednak czuję niedosyt…żal, że się nie sprawdziłam, nie spróbowałam, nie poszłam za marzeniami…
Więc śmiało, komentujcie, bo w moim życiu właśnie przyszedł czas na refleksję…ostatni dzwonek by coś zmienić, być może spróbować tego czego bałam się spróbować trzynaście lat temu.
Chcę abyście mi pomogli poprzez swoje opinie podjąć decyzję.
 
 
Treści i zdjęcia zawarte na tym blogu są moją własnością. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody stanowi naruszenie praw autorskich majątkowych i osobistych. Podstawa prawna Dz.U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 nr 43 poz. 170.

2 thoughts on “

  1. Witaj, tu Multi. Albo Carolin, jak wolisz.
    A nie mówiłam? Pewnie że tak. Masz ogromne szanse na realizacje Twoich marzeń. Sama piszesz, że zabrakło Ci odwagi. Dlaczego? Jeśli mogę dodać coś od siebie, przecież nic się nie stanie, jeśli wykonasz ten krok. Jeśli nie wyjdzie, to nie. Trudno. Ale Ty spróbowałaś. A co, jeśli wyjdzie :-) ?
    Wtedy spotkamy się na szampana, masz ochotę?

    Bardzo ładny, estetyczny blog. I znów, jeśli mogę się mundrzyć. Wypełnij puste zakładki menu. Wtedy będzie dopracowany w 100%. Sorki, jeśli na za dużo sobie pozwoliłam, w końcu się nie znamy. Ale z tym szampanem, kto wie, kto wie… :-)

    Pozdrawiam,

    Carolin

    • Dziękuje :)
      Cieszę się, że pierwszy wpis taki sympatyczny. Chętnie się spotkam z kimś kto mi tak dobrze życzy. Co do pytania dlaczego zabrakło mi odwagi? Pochodzę z małej miejscowości. 13 lat temu internet nie był dobrem powszechnym i myślałam, że zawody artystyczne są tylko dla tych co maja pieniądze i znajomości lub rodzinną tradycję w wykonywaniu tych zawodów :(
      Co do menu posłucham rady, wypełnię jak najszybciej :)
      Pozdrawiam

Skomentuj

